Lokata Direct+ Wzrost
Lokata Direct+ Wzrost to wygodna i bezpieczna lokata na długi czas, dobry procent i poważne pieniądze. Skierowana do nowych i starych Klientów Santandera lokujących nowe dla banku środki.
- dobry procent na długi okres - optymalnie 2,4% przez 2 lata
- lokowanie na dłużej z zabezpieczeniem rodziny opis »
- lokata bez zakładania konta z kilkoma opcjami wyjścia więcej »
- uruchamiana w trybie online + telefon zobacz proces »
ZYSK
Oprocentowanie lokaty
Prezentujemy tu Oprocentowanie Nominalne w skali roku przed opodatkowaniem tzw. podatkiem Belki - 19%. W lokatach progresywnych jest to średnia arytmetyczna - więcej o lokatach progresywnych »
2.00 - 2.60 %
Zobacz Lokaty online bez konta - Maj 2019
- tylko na dobry procent - 4,0%, 3,5% czy 2,8%
- głównie na okres 3 miesięcy
- zakładane bez konta w trybie full online
1 000 zł - bez limitu
1 rok - 3 lata
- 1 rok
- 1 000 zł - bez limitu
- 2.00 %
- 15 miesięcy
- 1 000 zł - bez limitu
- 2.20 %
- 2 lata
- 1 000 zł - bez limitu
- 2.40 %
- 3 lata
- 1 000 zł - bez limitu
- 2.60 %
Hity procentowe
Oznaczamy w ten sposób lokaty o najwyższym oprocentowaniu w swoich bankach. Pamiętaj jednak, że najlepsze oprocentowanie »
- hit procentowy banku
Dodatkowe bonusy
Zdarza się, że porównywane lokaty mają zbliżone warunki finansowe, ale jedna z nich daje szansę na atrakcyjne nagrody – czasami warto wziąć to pod uwagę.
brak bonusów
Rodzaj oprocentowania
Wysokość oprocentowania bez informacji o jego rodzaju jest informacją niepełną a może być błędną - zobacz rodzaje oprocentowania »
CHARAKTERYSTYKA
Dobre Oprocentowanie na Nowe Środki
Oprocentowanie lokaty Direct+ Wzrost, o którym mowa powyżej, dotyczy wyłącznie tzw. "nowych środków" czyli pieniędzy przekraczających wartość środków Klienta, znajdujących się na rachunkach w Santander Consumer Banku wg stanu na 01.03.2019.
Kapitalizacja odsetek
Kapitalizacja Odsetek określa moment naliczania przez bank odsetek na danej lokacie - więcej o kapitalizacji znajdziesz tutaj »
WYGODA
- Lokata online + telefon
Przez internet wypełniasz bardzo krótki formularz kontaktowy (tylko 4 pola), po czym bank oddzwania i ustala szczegółowe warunki lokaty. Pieniądze na lokatę wpłacasz przelewem a umowę otrzymujesz pocztą do podpisania i odesłania do banku.
- nie wymaga zakładania konta osobistego przy zakładaniu lokaty
Odnawialność lokaty
Banki jeszcze przed założeniem lokaty muszą wiedzieć co zrobić z Twoimi pieniędzmi po jej zakończeniu i stosują trzy sposoby - więcej o rodzajach odnawialności tutaj »
- Lokata odnawiana automatycznie na dobrych warunkach
W przeciwieństwie do większości lokat z bardzo atrakcyjnym oprocentowaniem, odnawianych potem na bardzo niski procent, Lokata Direct+ Wzrost jest odnawiana na taki sam okres z oprocentowaniem tejże właśnie Lokaty Direct+ (bez dopisku Wzrost) - czyli bez promocji dla nowych środków. Obecnie, w kwietniu 2019 byłoby to:
1 rok - 1,50 %
15 m-cy - 1,650%
2 lata - 1,70%
3 lata - 1.90 %
- Zarządzanie lokatami bez posiadania konta osobistego możliwe ... choć nie przez internet
Właściciel lokaty, który w celu utrzymania telefonicznych kontaktów z bankiem, wskazał numer telefonu i hasło, może uzyskać informacje na temat lokaty w Centrum Telefonicznym 801 601 801 lub 71 358 21 60 od Pn do Pt w godz. 08:00 do 20:00.
Właściciel lokaty może też złożyć szereg dyspozycji dotyczących lokaty m.in. dyspozycję: zmiany danych, wypłaty, pełnomocnictwa czy dyspozycję na wypadek śmierci. Może też zlecić przelew środków z lokaty na kilka sposobów.
Dyspozycje należy pobrać ze strony banku, wydrukować, podpisać i przesłać do banku - listownie lub (jako zeskanowany dokument) elektronicznie - przez specjalnie udostępnioną do tego celu stronę banku.
- Zakończenie lokaty Direct+ Wzrost - możliwe na wiele sposobów
Ponieważ lokata jest automatycznie odnawialna, żeby ją zlikwidować ewentualnie wyciągnąć same odsetki a kwotę lokaty pozostawić do odnowienia żeby pracowała przez kolejny okres, musisz złożyć w banku taką dyspozycję (plik poniżej) - najlepiej na starce lokaty i przesłać ją do banku wraz z umową.
Przy sporządzaniu Dyspozycji Wypłaty środków z lokaty możesz wybrać nie tylko rachunek na jaki mają trafić środki, ale także jeden z poniższych sposobów wypłaty:
- przelew kwoty lokaty wraz z odsetkami,
- przelew samej kwoty lokaty,
- przelew samych odsetek z lokaty,
- zlecenie stałe wypłaty odsetek po każdorazowym odnowieniu lokaty.
brak
BEZPIECZEŃSTWO
tak
dyspozycja na wypadek śmierci
Pozwala w szybki sposób udostępnić najbliższej rodzinie środki znajdujące się na lokacie w sytuacji śmierci jedynego właściciela tej lokaty »
Dyspozycja na wypadek śmierci - możliwa do złożenia
Bezpłatna opcja szczególnie przydatna właśnie w lokacie Direct+ Wzrost, zakładanej na długi czas i poważne pieniądze. W wypadku śmierci właściciela lokaty zapewnia bliskim szybki dostęp przynajmniej do części kwoty na lokacie - więcej na ten temat znajdziesz w opisie - bezpieczeństwo bliskich »
W celu złożenia takiej dyspozycji wystarczy wypełnić odpowiedni formularz (poniżej) i przekazać go do banku. Można to zrobić już w momencie podpisywania umowy o prowadzenie lokaty lub w czasie jej trwania. Dyspozycję można przekazać do banku w sposób elektroniczny (w formie skanu przesyłanego przez specjalną stronę banku), listownie lub w oddziale.
PDF - Dyspozycja na wypadek śmierci
możliwa współwłasność
Rozwiązanie pozwala na stały dostęp do środków na lokacie dla dwóch współwłaścicieli co ma znaczenie m.in. przy niedyspozycji jednego z nich »
Współwłasność lokaty - możliwa
Santander umożliwia wspólne założenie lokaty co pozwala na pełne, bez ograniczeń, dysponowanie lokatą przez każdego ze współwłaścicieli - łącznie z likwidacją lokaty i wypłatą wszystkich środków z lokaty.
W przypadku wspólnej lokaty przelew środków na lokatę może być wykonany w dwojaki sposób:
- z konta wspólnego - zawierającego dane obu potencjalnych współwłaścicieli lokaty, lub
- z kont indywidualnych obu potencjalnych współwłaścicieli lokaty w postaci dwóch osobnych przelewów.
możliwe pełnomocnictwo
Rozwiązanie pozwala delegować zarządzanie Twoją lokatą innej, zaufanej Ci osobie tu więcej na temat pełnomocnictw »
Pełnomocnictwo - możliwe
Właściciel lokaty w celu dysponowania swoją lokatą, może ustanowić maksymalnie dwóch Pełnomocników. Muszą to być osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz status Rezydenta.
Dyspozycję pełnomocnictwa wymaga formy pisemnej i dostarczana jest do banku pocztą, w placówce lub w sposób elektroniczny - w formie skanu przesyłanego przez specjalną stronę banku nie wymagającą logowania. W dyspozycji pełnomocnictwa, właściciel lokaty może swobodnie określić zarówno jego zakres jak i okres - patrz druk poniżej.
PDF Santander - Pełnomocnictwo do dysponowania lokatą
Pełna utrata odsetek
W przypadku rozwiązania umowy w trakcie okresu lokaty, klient otrzymuje kwotę kapitału lokaty terminowej, bez wypracowanych odsetek.
Gwarancja BFG
Gwarantuje zwrot pieniędzy zgromadzonych na lokatach w przypadku zawieszenia działalności banku lub SKOK'u - więcej o BFG znajdziesz tu »
do kwoty 100 000 EUR na każdego klienta banku
SWOBODA
- odsetki dostępne po zakończeniu lokaty
Istotne ograniczenia
Istotne ograniczenia dotyczą głównie lokat promocyjnych np. tylko dla "nowych Klientów" lub "nowych środków" - więcej znajdziesz tu »
- tylko dla nowych środków
JAK ZAŁOŻYĆ
1. TWÓJ WNIOSEK
Przechodzisz na stronę banku, gdzie wypełniasz bardzo prosty formularz kontaktowy - zawierający tylko 4 dane: kwotę, imię, telefon komórkowy oraz e-mail.
2. TELECENTRUM BANKU
Bank oddzwania tego samego lub następnego dnia roboczego w godzinach od 8:00 do 20:00. W czasie rozmowy Doradca Banku ustala z Tobą wszystkie szczegóły dotyczące przyszłej lokaty i instruuje o dalszym postępowaniu. Wskazujesz wówczas jeden nr telefonu do kontaktów z Bankiem i ustanawiasz swoje telefoniczne hasło, które będzie w przyszłości element identyfikacji w trakcie obsługi telefonicznej. Przygotuj je sobie.
3. TWÓJ PRZELEW
W ciągu 5 dni roboczych od ustalenia na infolinii warunków lokaty, na otrzymany w czasie tej rozmowy od Doradcy Banku nr rachunku, musisz wykonać przelew kwoty lokaty z Twojego konta zawierającego takie same dane osobowe jak podane we wniosku o lokatę.
4. UMOWA LOKATY
W ciągu dwóch dni roboczych, po zaksięgowaniu Twojego przelewu, bank przesyła listem poleconym na Twój adres korespondencyjny, dwa podpisane przez przedstawiciela banku egzemplarze umowy. Podpisany przez siebie egzemplarz musisz odesłać do banku w ciągu 7 dni roboczych od dnia jego otrzymania.
Jeżeli chcesz złożyć jeszcze jakieś dyspozycje dotyczące lokaty np. dyspozycję na wypadek śmierci, czy dyspozycję wypłaty, którą możesz zmienić charakter lokaty z automatycznie odnawialnej na nieodnawialną lub inaczej zadysponować odsetkami - jest to dobry moment. Pobierz odpowiednie dyspozycje, wydrukuj, podpisz i załącz do wysyłanej umowy.
5. TWÓJ ZYSK NA LOKACIE
Po zakończeniu okresu lokaty, jest ona automatycznie odnawiana na taki sam okres na warunkach Lokaty Direct+ (bez dopisku Wzrost), a wypracowane odsetki dodawane są do kwoty lokaty i pracują przez kolejny okres. Możesz to zmienić wysyłając do banku, najlepiej wraz z umową, tzw. Dyspozycję Wypłaty, dzięki któremu możesz jej nie odnawiać lub prosić o przelania samych odsetek na wskazane przez Ciebie konto. .
1 min. / 1 strona
- dane z dowodu osobistego
- telefon komórkowy
INNE
- Santander Consumer Bank
PODSUMOWANIE
- Direct+ Wzrost to lokata bez zakładania konta
- gwarancja stałego oprocentowania przez 2 lata
- dobre oprocentowanie (do 2,4%) przy lokacie długoterminowej pozwala uniknąć częstych poszukiwań okazji wśród lokat krótkoterminowych np. na 3-4% »
Niewątpliwym atutem lokaty Direct+ Wzrost jest atrakcyjne oprocentowanie w stosunku do konkurencyjnych lokat na długi okres. Klientom spodoba się także prosty wniosek kontaktowy oraz brak konieczności otwierania konta przy zakładaniu lokaty.
Lokata jest odnawiana automatycznie, a wypracowane odsetki powiększają lokatę i pracują przez kolejny okres, chyba że Klient, złoży pisemną dyspozycję zerwania lokaty po upływie jej okresu. Dyspozycję taką, może przesłać w formie elektronicznej np. załączając jej skan jako załącznik w formularzu na stronie internetowej banku, listem w trakcie odsyłania umowy lokaty lub w każdej placówce banku.
15 kwietnia 2019, 13:04